Meniu Uždaryti

KAIP UŽAUGINTI DRAUGYSTĘ?

Kartu su pavasariu mokytojos Vaidos Karanik klasė baigė labai turtingą naujais atradimais projektą „Auginam draugystę“. Projektas prasidėjo tada, kai mokiniai viename inde pasodino pupelių, žirnių, agurkų sėklas, kad išsiaiškintų, kaip jiems sekasi kartu augti ir draugauti. Vaikai stebėjo sudygstančias sėklas, besikerojančias jų šaknis, aukštyn kylančius stiebus, išsiskleidusius lapus, žiedus, subrandintas ankštis, užsimezgusius mažyčius agurkėlius. Jaunieji sodininkai labai džiaugėsi ir didžiavosi savo darbo rezultatais.

Džiaugėsi ir mokytoja, nes augimo proceso metu ji mokė vaikus fiksuoti, kas išdygo anksčiausiai, kas – vėliausiai; stebėti ir matuoti daigų aukštį, skaičiuoti, kiek per savaitę paauga skirtingi daigai. Pupelės augimo ciklą vaikai turėjo galimybę tyrinėti ne tik gyvai, bet ir naudodamiesi programėle Quiver Augmented Reality, kurios dėka buvo galima  palyginti virtualios ir savos pupelės augimo stadijas, nustatyti, kuriame augimo ciklo etape yra klasėje augančios pupelės.

Skirtingų augalų vienybė  padėjo vaikams paaiškinti, kad skirtingų charakterių, pomėgių, poreikių turintiems žmonėms reikia rasti būdų, kad galėtų kartu gyventi taip pat draugiškai kaip sodinukai, sugebėję ne tik sudygti, bet ir sunokinti vaisius.

#STEAM #patyriminisugdymas

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą