KLAIPĖDOS LITORINOS MOKYKLOS KVALIFIKACIJOS KĖLIMO PROGRAMOS
- Pamokos kokybės gerinimas naudojant įtraukiojo ugdymo elementus ir teikiant kolegialią pagalbą pedagogams, ugdantiems vaikus turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. (Litorinos mokyklos specialistų dalyvavimas pamokose užsakovų ugdymo įstaigose). Lektorės: Aglinskienė, T. Žukauskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Pagalba mokyklos komandai, dirbančiai su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais įtraukties kontekste. Lektorės: Aglinskienė, T. Žukauskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Specialiųjų poreikių turinčių asmenų įtraukties stiprinimas pritaikant Lietuvos Jūrų muziejaus erdves. Lektorės: Aglinskienė, T. Žukauskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Emocinis mokytojo intelektas. Psichologinės įtampos, nuovargio, perdegimo labirintai pedagoginiame darbe – kaip rasti išėjimą? Lektorė I. Baublytė-Bružienė.
- Komandinio darbo svarba ugdant elgesio ir emocijų sutrikimų turinčius vaikus. Lektorės: Aglinskienė, T. Žukauskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Emocinis intelektas ir bendradarbiavimo įgūdžių stiprinimas pedagoginiame komandiniame darbe, dirbant su specialių ugdymo poreikių turinčiais vaikais. Lektorės: Aglinskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, fizinės, psichinės ir socialinės raidos ypatumai. Lektorės: Aglinskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Mini sensorinių sodų kūrimas mokyklinėje aplinkoje vaikų su specialiaisiais poreikiais įtraukčiai gerinti. Lektorės: Aglinskienė, I. Baublytė-Bružienė.
- Nesudėtingos, bet veiksmingos skaitmeninių priemonių kūrimo programos, padedančios įgyvendinti įtraukiojo ugdymo principus. Lektorė S. Koroliovė.
- Veiksmingiausios skaitmeninių priemonių kūrimo programos, padedančios sukurti įtraukiojo ugdymo(si) aplinką. Lektorė S. Koroliovė.
- Inovatyvios įtraukiojo ugdymo(si) aplinkos kūrimas nuo stalo žaidimų iki interaktyvių užduočių. Lektorė S. Koroliovė.
- Ugdomieji žaidimai įtraukiojo ugdymo kontekste. Lektorė S. Koroliovė.
- Skaitmeninės užduotys ir žaidimai įdomesniam mokymui(si). Lektorė S. Koroliovė.
- Inovatyvi STEAM integracija į SEU. Lektorės: S. Koroliovė, E. Žąsinienė.
- „Programa „Edu Games“ – įtraukiojo ugdymosi aplinkos kūrimo pagalbininkė“ Lektorė S. Koroliovė
- Praktiniai mokymai „Mokytojų padėjėjų vaidmuo – nuoseklios strategijos kūrimas“. Lektorės: Sigita Koroliovė, Toma Žukauskienė
- Praktiniai mokymai „Nuo sąlygos iki rezultato: užduočių pritaikymas individualių poreikių turintiems vaikams“. Lektorė Sigita Koroliovė
- „Ugdymo metodų ir priemonių, skirtų vaikams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimų, pristatymas ir praktinis išbandymas“. Lektorė Sigita Koroliovė