Meniu Uždaryti

Kaip Litorinos mokyklos 5–6 klasių mokiniai atrado masės ir tūrio paslaptis

Klaipėdos Litorinos mokykloje vyko ypatinga biologijos pamoka, kurios metu 5–6 klasių mokiniai leidosi į mokslinį tyrimą, padėjusį suprasti medžiagų masės ir tūrio sąvokas. Pamoką vedusios mokytojos Renata Aglinskienė ir Jūratė Kačinskienė mokiniams ne tik suteikė teorinių žinių, bet ir įtraukė į praktinius STEAM metodais grįstus eksperimentus.

Pamoka prasidėjo diskusija, skatinusia mokinius pasvarstyti, kodėl svarbu mokėti apskaičiuoti daiktų masę ir tūrį, kaip tai gali būti pritaikoma kasdienybėje. Vėliau vyko praktiniai matavimai, kurių metu jaunieji tyrėjai, naudodamiesi skaitmeninėmis technologijomis, analizavo, fiksavo ir lygino gautus duomenis.

Pamokoje buvo lavinama pažinimo kompetencija – mokiniai ne tik įgijo žinių, bet ir mokėsi reflektuoti savo mokymosi procesą, įsivertinti klaidas ir kelti naujus tikslus; komunikavimo kompetencija – dirbdami poromis ir grupėmis mokiniai lavino bendradarbiavimo ir bendravimo įgūdžius; socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija – vyko aktyvios diskusijos apie sveikatos stiprinimą ir kasdienį matavimų pritaikymą; skaitmeninė kompetencija – naudodamiesi skaitmeniniais įrankiais vaikai atliko tyrimus, analizavo rezultatus ir juos vizualizavo.

Pamokos sėkmė buvo akivaizdi – mokiniai ne tik įsisavino naujas žinias, bet ir tapo mažaisiais mokslininkais, aktyviai tyrinėjančiais, klausiančiais ir eksperimentuojančiais. Visus džiugiai nustebino ir atradimas, kad mokslas gali būti smagus, įdomus ir praktiškai pritaikomas gyvenime!

Skip to content