Meniu Uždaryti

KAIP KLAIPĖDOS PRADINUKAI GELBĖJO MIESTĄ

Minėdami artėjantį uostamiesčio jubiliejų Klaipėdos Litorinos mokyklos sutrikusios klausos 9–10 klasių mokiniai su lietuvių kalbos mokytoja Sigita Koroliove ir dailės mokytoja Jolita Stumbriene sukūrė įtraukiojo ugdymo projektą „Miestas, kuriame gera gyventi visiems“ ir pakvietė į jį Klaipėdos „Versmės“, „Vyturio“, Liudviko Stulpino progimnazijų pradinukus.

Klausos negalią turintys mokiniai pademonstravo atvirkštinį įtraukiojo ugdymo pavyzdį – sukūrė laimės miestelį, kuriame, gvildendami socialinio ir emocinio ugdymo temas, padėjo vaikams suprasti, kad mūsų mieste gyventi gera visiems: dideliems ir mažiems, jauniems ir seniems, lietuviams ir kitataučiams, sveikiems ir individualius poreikius turintiems. Mažieji miestelio svečiai ne tik padėjo šeimininkams nugalėti mikrobų apgultį, jiems pavyko susidraugauti su dygiais kaimynais – kaktusais, iš džiaugsmo išskleidusiais spalvingus žiedus! Neišsigando pradinukai ir jūros ligos – jų popieriniai laiveliai nesunkiai rado jūrlapyje kelią į Klaipėdos uostą, į kurį įplaukė vėjo malūnėlių varomomis burėmis. Kelionės įspūdžius, nuotaikas ir jausmus vaikai išliejo geltonuose veideliuose. Jie visi įamžinti bendrose nuotraukose, liudijančiose, jog Klaipėdos pradinukai visada pasiruošę ištiesti draugišką pagalbos ranką jos prašantiems.

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą