Meniu Uždaryti

KA220-SCH „ERASMUS+“ projektas „Įdomus faktorius: sužaidybinimas įtraukiajam ugdymui“ (The Fun Factor: Gamification for Inclusive Education)

Klaipėdos Litorinos mokykloje lapkričio 1 dieną startavo naujas „ERASMUS+“ projektas, kuris glaudžiai susijęs su įstaigos misija ir vizija. Litorinos mokykloje vykdoma įtraukiojo ugdymo koncepcija, pagal kurią ne mokinys prisitaiko prie ugdymo standartų, o ugdymo metodai ir aplinka prisitaiko prie kiekvieno mokinio poreikių, todėl ugdyme yra taikomi inovatyvūs ugdymo metodai, padedantys kiekvienam mokiniui pasiekti asmeninę pažangą. Ypatingas dėmesys mokykloje skiriamas ugdymo inovacijai ir skaitmenizavimui. Mokykloje nuolat organizuojami skaitmeninio raštingumo mokymai, keliantys darbuotojų IT kompetencijas. Įstaigoje dirba specialistai, rengiantys kvalifikacijos tobulinimo programas ne tik savo mokyklos, bet ir miesto, šalies ugdytojams. Pagrindinės programų temos – mokymas kurti inovatyvias skaitmenines užduotis, padedančias įgyvendinti įtraukiojo ugdymo koncepciją, leidžiančias siekti geresnių ugdymo rezultatų, keliančias mokinių mokymosi motyvaciją, suteikiančias galimybę dirbti hibridiniu būdu, kad individualių poreikių turintys mokiniai nesijaustų atskirti. Aukštą lektorių kompetenciją įrodo gebėjimas rengti mokymus ir nedidelius IT įgūdžius turintiems klausytojams, ir patyrusiems skaitmeninių technologijų naudotojams.

Projekto „Įdomus faktorius: sužaidybinimas įtraukiajam ugdymui“ prioritetas – horizontali įtrauktis ir įvairovė visose švietimo, mokymo, jaunimo ir sporto srityse. Todėl projekto įgyvendinimo komandą sudaro:

  • specialieji pedagogai iš Klaipėdos Litorinos mokyklos (Lietuva),
  • specialųjį profesinį ugdymą įgyvendinantis Mokyklos kompleksas Nr. 6 Rybnikuose (Lenkija),
  • nevyriausybinė organizacija IVAIGO (Vilnius), turinti patirties įgyvendinant jaunimo mainų ir kitus projektus bei dirbanti su mažiau galimybių turinčiais žmonėmis,
  • suaugusiųjų švietimo centras Global Education Center B.V. (Nyderlandai), vedantis skaitmeninius mokymus,
  • organizacija „Kocatürk Consulting“, skaitmeninių išteklių specialistai iš Turkijos.

Pagrindinis projekto tikslas – sukurti žaidybinę mokymo programą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems asmenims ir internetinę švietimo platformą juos ugdantiems pedagogams. Nauja ugdymo programa papildys gana skurdžią Lietuvos skaitmeninių ugdymo išteklių biblioteką, platformoje esančiomis priemonėmis galės naudotis ir specialiosios, ir įtraukties būdu dirbančios ugdymo įstaigos ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje, kadangi priemones planuojama kurti anglų ir projekte dalyvaujančių šalių valstybinėmis kalbomis.

Projektu siekiama sukurti skaitmeninę įtraukiojo ugdymosi aplinką, kuri pagerintų individualių poreikių turinčių asmenų mokymosi galimybes, suteiktų specialiojo ugdymo mokytojams papildomų švietimo išteklių, o taip pat galimybę kelti savo skaitmenines kompetencijas projekto metu vykdomuose seminaruose ir konferencijose.

Lapkričio 3 dieną projekto atstovai susirinko į pirmąjį nuotolinį susitikimą, kurio metu buvo aptarti artimiausi darbai, suplanuotas vizitas Vilniuje, nevyriausybinėje organizacijoje IVAIGO.

Skip to content