Meniu Uždaryti

BENDRADARBIAVIMAS, GEROS SAVIJAUTOS ELEMENTAI, KOMANDOS ĮGŪDŽIŲ FORMAVIMAS

Mokymai mokytojų padėjėjams pastaruoju metu yra populiarumo viršūnėje. Bet kuriozas – mokymų mokytojams apie tai, kaip bendrauti su padėjėjais, nėra. Todėl nudžiugino Klaipėdos „Vyturio“ progimnazijos direktorės idėja balandžio 4 dieną į Klaipėdos Litorinos mokyklos specialisčių – lietuvių kalbos mokytojos ekspertės Sigitos Koroliovės  ir logopedės metodininkės Tomos Žukauskienės – praktinius mokymus „Mokytojų padėjėjų vaidmuo – nuoseklios strategijos kūrimas“ atsiųsti ir mokytojus, ir jų padėjėjus.

   Mokymų dalyviai išsamiai apžvelgė specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų grupes, sužinojo, koks turi būti mokytojo padėjėjo vaidmuo, aiškinosi, koks jis negali būti. Toma Žukauskienė padėjo įsijausti į įvairių sutrikimų turinčių vaikų būsenas gatvėje, klasėje, pertraukų, renginių metu, paaiškino, kas trikdo, o kas padeda minėtiems vaikams, patarė, kaip kurti darnią, bendradarbiaujančią, siekiančią kiekvieno vaiko sėkmės komandą. Mokytoja Sigita įtraukė klausytojus į metodinių priemonių dirbtuves, pademonstravo, kaip siekti vienybės įvairovėje, suteikė galimybę patiems sukurti metodinę priemonę, kuria galės naudotis net dešimties skirtingų gebėjimų vaikai.

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą