Balandžio 8–12 dienomis Litorinos mokykloje prasidėjo kolegialiojo mokymosi savaitė „Tarp Estijos ir Lietuvos: mokinių kompetencijų ugdymas projekto metodu“. Į mokyklą atvyko mokinių ir mokytojų delegacija iš Viljandi (Estija) Kaare mokyklos. Mokyklos direktorė Renata Aglinskienė pristatė pedagogams aplinkų pritaikymo įgyvendinant universalaus dizaino principus Klaipėdos Litorinos mokykloje pavyzdžius. Estijos atstovai pasidalijo gamtos apsaugos įgūdžių ugdymo per patyriminę veiklą patirtimi. Kol suaugusieji mokėsi ir diskutavo apie kompetencijų ugdymą projekto metodu, dviejų šalių jaunimas – tarptautinio eTwinning projekto „Saugok gamtą, tausok ją“ dalyviai – rengė pagalbos mūsų planetai planą. Iškodavę slaptą Žemės laišką, mokiniai sukūrė plakatą, kviečiantį sodinti medžius. Tvarkydami savo miestų aplinką vaikai išsiaiškino, kad plastikas yra vienas iš didžiausių planetos teršalų, todėl susitikimo metu panaudoti plastikiniai kamšteliai buvo paversti žaidimu, iš kurio jaunuoliai sudėliojo spalvingas gėlių mandalas. Į minėtas veiklas mokinius įtraukė mokytoja Sigita Koroliovė, pademonstruodama eTwinning projekto „Saugok gamtą, tausok ją“ indėlį formuojant asmens savybes, ugdant vertybes, lavinant bendrąsias kompetencijas drauge su esminėmis dalykinėmis kompetencijomis.
„TARP ESTIJOS IR LIETUVOS: MOKINIŲ KOMPETENCIJŲ UGDYMAS PROJEKTO METODU“ (1 DIENA) 🇪🇪 🇱🇹
